Интернет арқылы төлем жасау қызметі төлемнің құпиялылығы мен қауіпсіздігін сақтау қағидаттары бойынша Visa және MasterCard халықаралық төлем жүйелерінің Ережелеріне сәйкес жүзеге асырылады, бұл үшін жабық байланыс арналары арқылы тексерудің, шифрлаудың және деректерді берудің ең заманауи әдістері қолданылады. Банк картасының мәліметтері қауіпсіз FreedomPay төлем бетінде енгізіледі.
Банк картасының деректерін енгізу бетінде сізге карта нөмірін, карта иесінің атын, картаның жарамдылық мерзімін, үш таңбалы қауіпсіздік кодын (VISA үшін CVV2 немесе MasterCard үшін CVC2) енгізу қажет. Барлық қажетті деректер картаның өзінде басып жазылған.
Үш таңбалы қауіпсіздік коды — картаның артқы жағындағы үш сан.
Содан кейін сіз, сізге SMS арқылы жіберілетін 3DSecure кодын енгізу үшін банктің бетіне қайта бағытталасыз. Егер сізге 3DSecure коды келмесе, картаңызды шығарған банкке хабарласқаныңыз жөн.
Төлем жасаудан бас тарту жағдайлары:
○ банк картасы Интернет арқылы төлем жасауға арналмаған, оны Банкке хабарласу арқылы білуге болады;
○ Банк картасында төлеуге қаражат жеткіліксіз. Банк картасын шығарған банкке хабарласу арқылы банктік картаңыздағы қаражаттың бар-жоғын білуге болады;
○ банк картасының деректемелері қате енгізілген;
○ банк картаңыздың мерзімі біткен. Картаның жарамдылық мерзімі әдетте картаның алдыңғы жағында көрсетіледі (бұл карта жарамды болатын ай мен жыл). Карточканың жарамдылық мерзімі туралы толығырақ банк картасын шығарған банкке хабарласу арқылы білуге болады;
Банк картасы арқылы төлем жасау және сайттың жұмысына қатысты басқа да сұрақтар бойынша келесі телефон нөміріне хабарласуға болады: 8 (708) 339-09-68.
Сіз берген жеке ақпарат (аты-жөні, мекенжайы, телефон нөмірі, e-mail, банк картасының нөмірі) құпия болып табылады және жариялауға жатпайды. Сіздің кредиттік картаңыз туралы ақпарат тек шифрланған түрде жіберіледі және біздің Web-серверде сақталмайды.
Қызметті қайтару шарттары
Картамен төлеу кезінде қолма-қол ақшаны қайтаруға жол берілмейді. Қайтару тәртібі халықаралық төлем жүйелерінің ережелерімен реттеледі.
Қызметті қайтару тәртібі «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңның 14-бабымен реттеледі.
○ Тұтынушы қызметті орындағанға дейін кез келген уақытта қызметтен бас тартуға құқылы.
Банк картасына қаражатты қайтару үшін компанияның сұрауы бойынша электрондық пошта арқылы жіберілетін «Қаржыны қайтару туралы өтінішті» толтырып, төлқұжат көшірмесімен бірге мына мекенжайға жіберу керек: fund@2020bizbirgemiz.kz
Банк картасына қаражатты қайтару Компания «Қайтару туралы өтінішті» алған күннен бастап 21 (жиырма бір) жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.
Қате жүргізілген транзакциялар бойынша қаражатты қайтару үшін жазбаша өтініш беріп, төлқұжаттың көшірмесін және қате дебеттеуді растайтын чектерді/түбіртектерді қоса беру қажет. Бұл өтінішті келесі мекенжайға жіберу керек: fund@2020bizbirgemiz.kz
Қайтару сомасы сатып алу сомасына тең болады. Өтінішті қарау және ақшалай қаражатты қайтару мерзімі Компания Өтінішті алған сәттен бастап есептеле бастайды және мереке/демалыс күндерін есепке алмастан жұмыс күндерімен есептеледі.
4. Тауарларды жеткізу ережелері.
Интернет-дүкеннің электронды дүкен сөресінде тауарларды (жұмыс, қызмет алу) жеткізу туралы ақпараттың болуы, мысалы, мерзімі, әдістері, сондай-ақ картаны пайдаланып төлем жасағаннан кейін тауарларды (жұмыс, қызмет алу) жеткізу туралы нақты түсінік алу үшін қажетті кез келген басқа ақпарат.